Χρειάζεσαι βοήθεια ; Κάλεσε 210 300 8434
Τρόποι Πληρωμής
ΠΛΗΡΩΜΗ ΜΕΣΩ ΠΙΣΤΩΤΙΚΗΣ ΚΑΡΤΑΣ
Το ηλεκτρονικό κατάστημα δέχεται τις πιστωτικές κάρτες Visa & Mastercard. Για τις αγορές που πραγματοποιούνται μέσω πιστωτικής κάρτας, ο πελάτης θα μεταφερθει στην ασφαλή ιστοσελίδα τηςVivaPayments SA
Στη φόρμα παραγγελίας που θα βρει, θα πρέπει να συμπληρώσει τον αριθμό και την ημερομηνία λήξης της πιστωτικής του κάρτας. Η χρέωση της πιστωτικής κάρτας πραγματοποιείται εφόσον προηγηθεί έλεγχος και πιστοποίηση των στοιχείων και της εγκυρότητάς της. Ο πελάτης είναι ο μόνος υπεύθυνος για την ορθή καταγραφή και την αλήθεια των στοιχείων της πιστωτικής του κάρτας. Σε κάθε περίπτωση αγοράς, ο αγοραστής θα πρέπει να είναι και ο κάτοχος της κάρτας που χρησιμοποιείται για την εκάστοτε συναλλαγή.
ΠΛΗΡΩΜΗ ΜΕ ΚΑΤΑΘΕΣΗ ΣΕ ΤΡΑΠΕΖΙΚΟ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟ
Ο πελάτης μπορεί να καταθέσει το αντίτιμο της παραγγελίας του στον τραπεζικό λογαριασμό μας. Σε αυτή την περίπτωση, η παραγγελία θα τύχει επεξεργασίας, αλλά θα ολοκληρωθεί με αποστολή εφόσον εμφανιστεί η κατάθεση στον λογαριασμό της εταιρείας μας. Αν η κατάθεση δεν έχει πραγματοποιηθεί εντός 24 ωρών, η παραγγελία θα ακυρώνεται. Στην αιτιολογία της κατάθεσης ο πελάτης θα πρέπει να αναγράφει απαραίτητα το ονοματεπώνυμο ή τον αριθμό της παραγγελίας του. Προσοχή, τα τραπεζικά έξοδα βαρύνουν εξ ολοκλήρου τον πελάτη (και για τις δύο τράπεζες). Εμβάσματα που πραγματοποιήθηκαν απο τον πελάτη με την επιλογή (SHA)/Αμφοτέρων ή δικαιούχου θα ακυρώνουν την σχετική παραγγελία και το ποσό θα επιστρέφεται στην τράπεζα του πελάτη με τα σχετικά έξοδα να τον βαρύνουν. Ενημερωτικά, δεν υπάρχει χρέωση για μεταφορά από τράπεζα Viva Payments ή Viva Wallet
Τρόποι Αποστολής
Όλα τα προϊόντα αποστέλλονται με υπηρεσία ταχυμεταφορών (courier) στον τόπο που έχετε υποδείξει στο βήμα παράδοση, κατά τη διάρκεια της παραγγελίας σας. Οι αποστολές πραγματοποιούνται καθημερινά, εκτός Σαββάτου, Κυριακής, αργιών και ημέρες γενικών απεργιών.
Τρόποι Παράδοσης
Το ηλεκτρονικό κατάστημα παραδίδει τα προϊόντα του σε όλη την Ελλάδα και Κύπρο
Κόστος Μεταφορικών
Οι αποστολές πραγματοποιούνται με χρέωση 5,90 € με το ΦΠΑ για όλη την Αττική εκτός νησιών. Για την υπόλοιπη Ελλάδα το κόστος μεταφορικών είναι 8 € με το ΦΠΑ. Για ογκώδη ή/και βαρυά αντικείμενα ή/και για παραδόσης σε δυσπρόσιτες περιοχές που έχουν επιπλέον χρεώση μεταφορικών, θα ειδοποιήστε κατά το διάστημα επεξεργασίας της παραγγελίας σας. Εάν δεν συμφωνείτε με την επιπλέον χρεώση η παραγγελία θα ακυρώνεται και τα χρήματα θα επιστρέφουν στο μέσο με το οποίο κάνατε την εξόφληση της παραγγελίας. Στην περίπτωση που ένας πελάτης αρνείται την παραλαβή προϊόντων, περισσότερες από 3 φορές, διατηρούμε το δικαίωμα να χρεώσουμε στον πελάτη τα μεταφορικά του συνόλου των αποστολών ή να αρνηθούμε την αποστολή τους καθώς και την ακύρωση μελλοντικών παραγγελιών του.
Χρόνος Παράδοσης
Η παραγγελία σας δρομολογείται αμέσως μόλις την πραγματοποιήσετε και συνήθως έρχεται στα χέρια σας μεταξύ 1 και 3 εργάσιμων ημερών για αποστολές σε όλη την Ελλάδα. Αυτό δεν ισχύει για δυσπρόσιτους προορισμούς.
Επιστροφές Προϊόντων λόγω λάθους παράδοσης
Σε όλες τις περιπτώσεις στις οποίες παραδίδονται άλλα από τα πωληθέντα, κατά είδος ή ποσότητα ή λείπει ιδιότητας η οποία έχει προηγουμένως συνομολογηθεί εγγράφως με την ΕΤΑΙΡΕΙΑ ο πελάτης επιστρέφει τα προϊόντα προς έλεγχο και διαπίστωση του λάθους.Στην περίπτωση αυτή τα έξοδα επιστροφής των προϊόντων στην εταιρεία καθώς και τα έξοδα επαναπροώθησης στον πελάτη βαρύνουν την ΕΤΑΙΡΕΙΑ αρκεί να τηρείται ο προτεινόμενος από την εταιρεία τρόπος επιστροφής.
Επιστροφές ελαττωματικών προϊόντων
Σε περίπτωση που διαπιστωθεί ότι το είδος φέρει κατασκευαστικό ελάττωμα, εφόσον αυτό βεβαιωθεί από τον εξουσιοδοτημένο επισκευαστή που παρέχει την εγγύηση καλής λειτουργίας ή σε περίπτωση που η ίδια η ΕΤΑΙΡΕΙΑ παρέχει απευθείας την εγγύηση καλής λειτουργίας ισχύουν τα ακόλουθα:
Επιστροφή μη ελαττωματικών προϊόντων – Δικαίωμα αναιτιολόγητης υπαναχώρησης από τον πελάτη
Ο ΠΕΛΑΤΗΣ έχει το δικαίωμα να υπαναχωρήσει από την σύμβαση αγοράς μέσα σε χρονικό διάστημα 14 ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία σύναψης της σύμβασης παροχής υπηρεσιών (όταν πρόκειται τέτοια σύμβαση), ή από την παράδοση (όταν πρόκειται για προϊόντα) και μάλιστα όταν είναι πολλά προϊόντα στην ίδια παραγγελία από την παράδοση και του τελευταίου ενώ όταν υπάρχει υποχρέωση παράδοσης προϊόντων σε τακτά διαστήματα από την παράδοση του πρώτου. Η υπαναχώρηση γίνεται υπό τις ακόλουθες προϋποθέσεις:
Εξαιρέσεις από την υπαναχώρηση
Δεν χωρεί υπαναχώρηση σε
Ασφαλή προϊόντα – Όροι εγγύησης
Τα διατιθέμενα από την ΕΤΑΙΡΕΙΑ προϊόντα είναι προϊόντα διαρκείας τα οποία φέρουν κάθε απαραίτητη πιστοποίηση ασφαλούς λειτουργίας. Τα προϊόντα συνοδεύονται από γραπτές οδηγίες χρήσης (πλην των απλών στη χρήση προϊόντων) και από γραπτή εγγύηση καλής λειτουργίας εύλογης διάρκειας, στην ελληνική γλώσσα. Το έντυπο της εγγύησης περιλαμβάνει πάντοτε την επωνυμία και τη διεύθυνση του εγγυητή, το προϊόν στο οποίο αναφέρεται η εγγύηση, το ακριβές περιεχόμενό της, τη διάρκειά της, την τοπική έκταση ισχύος της, καθώς και τα δικαιώματα που παρέχει το εφαρμοστέο δίκαιο. Η εγγύηση της συσκευής έχει διάρκεια σύμφωνα με το κατασκευαστή από την ημερομηνία αγοράς της και επιτρέπει τη δωρεάν αποκατάσταση του προβλήματος, εφ’ όσον πληρούνται οι παρακάτω όροι:
Διαδικασία επιστροφής
Αν παραλαμβάνετε μέσω courier
Σε αυτήν την περίπτωση:
Θα θέλαμε να σας επισημάνουμε πως σε περίπτωση κατά την οποία το προϊόν δεν πληροί τους προαναφερθέντες όρους, θα επιστρέφεται στον αποστολέα του με χρέωση του ιδίου.